ایمان و رحمت

“قدم‌های انسان از جانب خداوند است، پس آدمی راه خود را چگونه بفهمد؟” (امثال 20: 24)

وقتی من و دِیو احساس کردیم که خدا ما را برای شروع یک خدمت تلویزیونی فراخوانده است، بنابراین قدم‌هایی با ایمان در آن مسیر برداشتیم. نمی‌توانستیم آن خدمت را بدون سرمایه انجام دهیم، از این رو، اولین کاری که انجام دادیم، این بود که به افرادی که در لیست ایمیل ما بودند، نامه نوشتیم، از دوستان و همکاران خدمتی خود خواستیم تا از نظر مالی برای شروع یک خدمت تلویزیونی به ما کمک کنند. ما احساس می‌کردیم خدا در مورد مقدار معینی از پولی که برای شروع کار لازم است، با قلبمان صحبت کرده، و این مبلغ دقیقاً همان چیزی بود که ما دریافت کردیم.

سپس قدم دیگری برداشتیم. به یک تهیه­کننده نیاز داشتیم و خدا او را مهیا کرد. سه ماه پیش از این که خدا دربارۀ حضور در تلویزیون با ما صحبت کند، شخصی به عنوان تهیه‌کنندۀ تلویزیون برای کار درخواست کرده بود. از آنجا که ما در تلویزیون نبودیم، به او گفتیم که به خدمات او نیاز نخواهیم داشت. وقتی زمانش فرارسید، ما آن مرد را به خاطر آوردیم و فهمیدیم که خدا پیش از این که حتا بدانیم یک نفر را داریم، نیاز ما را برآورده کرده است.

قدم بعدی که برداشتیم، این بود که ازشبکه‌های تلویزیونی مختلف برای یک بار در هفته اجازه پخش بگیریم. از آنجایی که برنامه‌ها، هزینۀ خودشان را درمی‌آوردند و ما ثمرۀ نیکویی از آنها می‌دیدیم،  و این امکان را یافتم که زمان بیشتری از آن شبکه‌ها طلب نماییم . در نهایت، به تلویزیون روزانه رفتیم و اکنون یک برنامۀ روزانه داریم که در سراسر دنیا پخش می‌شود و با دعا، به میلیون‌ها نفر کمک می‌کند.

خداوند من و دِیو را در قرمی که برداشتیم هدایت کرد و به همین سان شما را نیز راهنمایی خواهد کرد. هر موقع قدمی با ایمان برمی‌داریم، خدا خدمتی به ما می‌بخشد و من، شما را تشویق می‌کنم که منتظر رحمت و لطف او نیز باشید. خدا از پیش نیازهای شما را می‌داند و جوابی برایتان دارد؛ بنابراین وقتی ترس درِ شما را می‌کوبد، با ایمان پاسخ دهید، سپس قادر به انجام کارهای بزرگ خواهید بود.

پیغام امروز خدا برای شما:

مطمئن باشید خدا شما را رهبری کرده و مورد لطف و رحمت قرار خواهد داد.

Facebook icon Twitter icon Instagram icon Pinterest icon Google+ icon YouTube icon LinkedIn icon Contact icon