بگذارید طوفان فرو بنشیند

بگذارید طوفان فرو بنشیند

خدا پناهگاه و قوت ماست! او مددکاری است که در سختیها فورا به کمک ما می شتابد. بنابراین، ما نخواهیم ترسید اگر چه زمین از جا جنبش خورد و کوه ها به قعر دریا فرو ریزند. – مزامیر 46 : 1و 2

من در زندگی ام با طوفان های زیادی روبرو شده ام، بعضی از آنها مثل یک طوفان کوچک بود که معمولا در بعد از ظهر های تابستان رخ می دهد و بعضی دیگر مثل گرد باد های عظیمی بود که تمام منطقه را ویران می کند!

اگر نکته ای درباره طوفان ها یاد گرفته باشم این است که آنها تا ابد باقی نمی مانند، و نیازی نیز من در میان آنها تصمیم بزرگی بگیرم.

در میان بحرانها دقیقا برای همان مسائلی که باید کاملا با دقت و احتیاط تصمیم بگیریم احساسات ما تبدیل به یک اسب وحشی می شوند. من همیشه به خودم می گویم بگذار احساساتت قبل از تصمیم گیری فرو کش کنند. ما باید انضباط و آرامش را به یاد بیاوریم و برای کاری که می توانیم انجام دهیم تمرکز داشته باشیم، و همچنین به خداوند برای کاری که خودمان قادر به انجامش نیستیم به خداوند اعتماد کنیم.

موقعی که در حال غرق شدن در میان ترسها و نگرانی ها هستید خداوند را صدا بزنید. کسی که همه چیز را می داند و تحت کنترل دارد.

او مطمئن می شود هر چیزی در زمان درست در زندگیمان اتفاق بیافتد. همه چیز با سرعت مناسب حرکت کند و به سلامت به مقصدی که او برایمان در نظر گرفته است برسیم.


بیایید با هم دعا کنیم

خداوندا می دانم که قادر به کنترل همه چیز نیستم، پس کار خودم را انجام می دهم و برای کاری که نمی توانم انجام دهم به تو اعتماد می کنم. طوفان های زندگی مرا کنترل نمی کنند بلکه من به نقشه تو برای زندگیم اعتماد دارم.

Facebook icon Twitter icon Instagram icon Pinterest icon Google+ icon YouTube icon LinkedIn icon Contact icon