تمایل به تغییر

تمایل به تغییر

و آسمان را شاهد می گیرم که امروز زندگی و مرگ، برکت و لعنت را در برابر شما قرار داده ام. زندگی را انتخاب کنید تا شما و فرزندانتان زنده بمانید. – تثنیه 19:30

من وقتی نه ساله بودم شروع به سیگار کشیدن کردم. من این کار را دوست داشتم زیرا به من آرامش می داد و نمی خواستم ترکش کنم. بعد از گذشت مدتی فهمیدم که باید ترک کنم، من نمی خواستم این کار را انجام دهم چون فکر می کردم این کار سخت است و برای سالها این بهانه من بود. بعد من در نوار تکراری افتادم که ترک می کردم و دوباره شروع می کردم، ترک می کردم و دوباره شروع می کردم.

اما من به شرایطی رسیدم که وقتی می خواستم سیگار بکشم در اطراف کلیسا دنبال مکانی می گشتم تا راحت در ماشینم بشینم و سیگار بکشم. آنجا نقطه ای بود که من فهمیدم باید تغییری ایجاد کنم. همیشه ما قبل از این که تصمیم به تغییر بگیریم به یک نقطه بحرانی می رسیم. برای مثال، حتما باید حمله قلبی برای کسی اتفاق بیافتد تا شروع کند به طور سالم غذا بخورد. لازم نیست صبر کنید تا به نقطه بحرانی برسید. کافی است شما به طور قاطع تصمیم بگیرید و بگویید دیگر کافی است من این کار را دیگر انجام نمی دهم.

کتاب مقدس می گوید ما می توانیم زندگی را انتخاب کنیم. خداوند در این راه شما را پشتیبانی می کند و نیرو می بخشد تا تغییرات را اعمال کنید، اما در درجه اول شما باید تمایل داشته باشید، در غیر این صورت نقطه بحرانی خیلی سریع به شما نزدیک خواهد شد. بسیار آسان تر است قبل از آنکه به خط قرمز برسید زندگی را انتخاب کنید.

نگران آن نباشید که شاید برای مدتی احساس ناراحتی کنید. من بالاخره به مرحله ای رسیدم که از سیگار آزاد شدم، و این آسان نبود… اما لازم نبود من این کار را تنها انجام دهم.

اگر فکر می کنید آماده نیستید که تغییر کنید، مشکلتان را به حضور خداوند ببرید و بگویید کمکم کن، کمکم کن، کمکم کن.

خبر خوب این است، تصمیم شما برای تغییر به اضافه کمک خداوند منجر به تغییر زندگیتان به شکل بهتری خواهد شد


بیایید با هم دعا کنیم

خداوندا تو به من حق انتخاب داده ایی، و من زندگی را انتخاب می کنم! می دانم که تغییر سخت است، اما از تو درخواست کمک دارم. می دانم که با کمک تو و تمایل من به تغییر، بر هر مانعی پیروز خواهم شد.

Facebook icon Twitter icon Instagram icon Pinterest icon Google+ icon YouTube icon LinkedIn icon Contact icon