خداوند تو را تصدیق کند

خداوند تو را تصدیق کند

خداوند تو را برکت دهد و محافظت کند؛ خداوند روی خود را بر تو تابان سازد و تو را فیض عنایت فرماید؛ خداوند روی خود را بر تو بر افرازد و تو را سلامتی بخشد. – اعداد 6: 24 – 26

ما باید حرف های تایید کننده به مردم بزنیم. ما باید این دعای برکت از کتاب اعداد 6: 26-24 را احیا کنیم: خداوند تو را برکت دهد، و محافظت کند؛ خداوند روی خود را بر تو تابان سازد و تو را فیض عنایت فرماید؛ خداوند روی خود را بر تو بر افرازد و تو را سلامتی بخشد.

به زبان دیگر، خداوند به تو لبخند می زند. درباره اش فکر کنید. هر بار که شما به کسی لبخند می زنید، در واقع به او می گویید، من تو را تایید می کنم، من تو را می پذیرم، تو عالی هستی.

خداوند فقط شما را تایید نمی کند بلکه او به شما لبخند هم می زند. او شما را دوست دارد و شما باید این موضوع را طوری در قلبتان قرار دهید که هیچ چیزی نتواند آن را از شما بگیرد.

وقتی شما در محبت خدا ریشه می گیرید، او به شما کمک می کند تا در ایمانتان بایستید و با اطاعت از او قدم بردارید. اما شما نمی توانید از او جلو بیافتید و با توان خودتان کارهای خوب انجام بدهید. شما باید کلام خدا را بدانید تا بتوانید متوجه شوید در مسیح چه کسی هستید.

در مزامیر 19:18 داود می گوید، خداوند از من خوشنود است. داود بی عیب نبود، اما او می دانست که خدا از او خشنود است. خداوند از شما هم خشنود است. این حقیقت را در درون خودتان بپذیرید. او به شما لبخند می زند او شما را خیلی دوست دارد. خداوند شما را تایید می کند!


بیایید با هم دعا کنیم

خداوندا از تو سپاسگذارم که مرا دوست داری و مرا تایید می کنی. متشکرم که به من لبخند می زنی. محبت تو زندگی من را تغییر داده و می دانم که همین طور ادامه خواهد یافت تا من در تو رشد کنم.

Facebook icon Twitter icon Instagram icon Pinterest icon Google+ icon YouTube icon LinkedIn icon Contact icon