داشتن رابطه صمیمی به جای شریعت

داشتن رابطه صمیمی به جای شریعت

عیسی جواب داد: اگر تولد تازه پیدا نکنی)جدید و از بالا( هرگز نمی توانی) دانستن، آشنا شدن و تجربه کردن ( ملکوت خدا را ببینی. )ترجمه از متن انگلیسی ( – انجیل یوحنا 3:3

وقتی می خواهید به کسی درباره ایمانتان صحبت کنید، آیا درباره شریعتتان و یا درباره رابطه تان با خدا صحبت می کنید؟

کتاب مقدس می گوید ما باید دوباره متولد شویم )انجیل یوحنا 8- 1:3 را مطالعه کنید( نمی گوید که ما باید مذهبی بشویم. متاسفانه، مردم طوری انجیل را نشان می دهند که گویی لیستی از قوانین مذهبی است، و نه یک رابطه حقیقی با خداوند.

اما دنبال کردن قوانین مذهبی مسیحی و رفتن به کلیسا شما را به یک مسیحی تبدیل نمی کند همان طور که نشستن در یک گاراژ برای شما یک ماشین به ارمغان نمی آورد. قوانین و مقررات مذهبی می توانند سخت و سنگین باشند، اما این چیزی نیست که عیسی از مردم می خواهد. عیسی از مردم می خواهد تا در یک رابطه با او زندگی کنند. اگر کسی از ما بپرسد که چه دینی دارید؟ ما باید درباره رابطه مان با عیسی صحبت کنیم به جایی این که از ملزمات کلیسا بگوییم. من دوست دارم این سوال را اینطور جواب بدهم، « از سوالتان خیلی ممنونم هستم اما من دینی ندارم، بلکه من عیسی را دارم .» ما باید شروع به پرسیدن این سوال از مردم کنیم که آیا عیسی را می شناسی؟ آیا او دوست شما هست؟ آیا با او یک رابطه صمیمی دارید؟

دفعه بعد که کسی درباره ایمانتان سوال کرد، به او از رابطه تان بگویید و نه از شریعتتان.


بیایید با هم دعا کنیم

خداوندا، این بسیار آسان است که به دام این اندیشه بیفتیم که برای یک مسیحی واقعی بودن باید لیستی از قوانین را رعایت کنیم، اما این ایمانی نیست که تو از من می خواهی. به من قوت ببخش تا انجیل را به دیگران طوری اعلام کنم که آنها را به داشتن یک رابطه صمیمی در زندگیشان با تو هدایت کند.

Facebook icon Twitter icon Instagram icon Pinterest icon Google+ icon YouTube icon LinkedIn icon Contact icon