زمان ها را غنیمت بشمارید

زمان ها را غنیمت بشمارید

پس باید مراقب باشید که چگونه رفتار می کنید، رفتاری نه چون نادانان بلکه چون دانایان. فرصتها را غنیمت شمارید، زیرا روزهای بدی است. – افسسیان 5: 15 و 16

آیا باور ندارید که زمان واقعا پرواز می کند؟ از طرفی هم بعضی اوقات اینطور به نظر می رسد که زمان سینه خیز می رود! هر کدام از ما مقدار مشخصی زمان بر روی کره زمین در اختیار داریم و مهم این نیست که گذر زمان آهسته یا سریع به نظر برسد. با توجه به این موضوع می خواهم از شما بپرسم، با وقت خود چه کار می کنید؟

زمان مثل یک هدیه از طرف خداوند است! من هر روزه می بینم او چگونه وقت می گذارد تا ما را به شخصیتی که باید باشیم تبدیل کند. و سپس در رحمت و فیضش به ما فرصت می دهد تا با او و کاری که در زندگیمان انجام می دهد به توافق برسیم و بتوانیم محبت و نیکویی او را تجربه کنیم.

از خودتان بپرسید، آیا من با کاری که خداوند در درونم انجام می دهد موافق هستم؟ یا در حال تقلا و مقاومت هستم، و تلاش می کنم کارها را به روش خودم انجام دهم؟ می توانم به شما اطمینان دهم اگر در برابر کار خدا مقاومت می کنید، فقط در حال تلف کردن وقتتان هستید، اما اگر با او توافق دارید، در حال استفاده از زمانتان برای چیز های نیکو و بزرگ هستید.

به یاد داشته باشید که خداوند رئوف است. او زمان خود را صرف ما می کند. شاید ممکن است فکر کنیم این خیلی طول می کشد، اما در نیکویی خداوند، او فقط منتظر است تا با کاری که در درون ما انجام می دهد خود را تنظیم کنیم. او عجله نمی کند. او صبور است. تقلا و مقاومت های ما فقط روند کار خودمان را به تاخیر می اندازد.

شاید الان زمان مناسبی باشد تا دیدگاهتان را تغییر داده و شروع به یافتن روشی جدید برای انجام کارهای پیش رو کنید…یک تصویر جدید از زندگی خود و یک ایمان احیا شده داشته باشید به او اعتماد کنید که همیشه خیریت ما را می خواهد و در حال کار درون ماست. شما را تشویق می کنم که به خداوند اعتماد کنید و زمانتان را صرف به توافق رسیدن با کاری که خدا در زندگیتان انجام می دهد کنید. بگذارید او هدف شما را تعریف کند. این را در قلب خود بپذیرید که او نقشه ای فوق العاده دارد، و صرف نظر از این که چقدر زمان می برد، او شما را دوست دارد و بهترین ها را برای شما در نظر دارد.


بیایید با هم دعا کنیم

خداوندا من نمی خواهم وقتم را با مبارزه کردن با اراده تو هدر بدهم. می خواهم وقتم را با موافقت نسبت به کار نیکویی که در من انجام می دهی سپری کنم. ممنونم که هر وقت شروع به تلف کردن زمانم می کنم تو به من یادآوری میکنی که مرا دوست داری و زمان بندی هایت برای من بهترین است.

Facebook icon Twitter icon Instagram icon Pinterest icon Google+ icon YouTube icon LinkedIn icon Contact icon