شفای احساسات آسیب دیده

شفای احساسات آسیب دیده

«روح خداوندگارْ یهوه بر من است، ؛ زیرا که خداوند مرا مسح کرده است تا فقیران را بشارت دهم؛ او مرا فرستاده تا دلشکستگان را التیام بخشم، و آزادی را به اسیران و رهایی را به محبوسان اعلام کنم. » (اشعیا ۶۱ : ۱)

شفای احساسات، موضوع بسیار مهمی است، چون زندگی درونی ما مهم تر از زندگی بیرونی است. رومیان ۱۴ : ۱۷ ما را آگاه م یسازد: «چون پادشاهی خدا خوردن و نوشیدن نیست (چیزهای ظاهری نیست)، بلکه پارسایی، سلامتی و شادی در روح القدس (چیزهای درونی) است. » همچنین، لوقا ۱۷ : ۲۱ می گوید: «پادشاهی خدا در میان شماست. »

به خاطر سوءِ استفاده هایی که در کودکی از من شده بود، برای مدت طولانی «زندانی احساسات » بودم، اما خدا مرا شفا داد و با محبت خود تبدیل نمود. او همین کار را برای شما نیز انجام م یدهد.

خداوند در اشعیا ۶۱ می گوید که آمده تا شکست هدلان را التیام بخشد. فکر می کنم این قسمت به افرادی اشاره دارد که از درون شکسته شده اند، کسانی که از درون خود خرد و زخمی شده اند. عیسا م یخواهد شما را از ویرانی احساسی بیرون آورده و به مکانی سالم، درست و نزدیک به خدا هدایت کند. او را به هر بخشی از دل و جان خود دعوت کنید و بگذارید کار شفا درون شما آغاز شود!


خدا با شما در همان جایی که هستید، ملاقات می کند و کمک می کند تا به جایی که باید باشید برسید.

Facebook icon Twitter icon Instagram icon Pinterest icon Google+ icon YouTube icon LinkedIn icon Contact icon