عبور از امتحان های زندگی

عبور از امتحان های زندگی

ای خدای عادل که از افکار و نیت دلهای همه مردم با خبری، بدی ها را از بین ببر و نیکان را استوار ساز. – مزامیر 9:7

زندگی پر از چالش هایی است که عزم و ایمان ما را نسبت به خدا آزمایش می کند. هر آن چه ما با آن روبه رو می شویم چه وسوسه های قریب الوقوع شیطان یا سختی های روزانه، کیفیت شخصیت ما را به صورت بنیادین مورد آزمایش قرار می دهد.

نادیده گرفتن این موضوع که خداوند قلب، احساسات و ذهن ما را مورد آزمایش قرار می دهد یک اشتباه بزرگ است. معنای آزمودن چیست؟ یعنی قرار دادن چیزی در زیر فشار و شرایط سخت تا معلوم شود آیا کماکان آن چه را که باید انجام می دهد؟ آیا زیر فشار دوام می آورد؟ آیا می تواند آنچه را سازنده در نظر داشته انجام دهد؟ آِیا خالص است و کیفیت و استاندارد مورد نظر را دارد؟ خداوند دقیقا همین کار را با می کند.

آیا امروز مورد آزمایش قرار گرفته اید؟ کلید این است: حتی زمانی که درک نمی کنید به خداوند اعتماد کنید. اعتماد واقعی به خدا بعضی وقت ها همراه با سر و کله زدن با سوال های بی جواب است. اما وقتی شما علیرغم شک و تردید ها رو به جلو حرکت می کنید، او شما را بنا کرده و قدرتمند می سازد.


بیایید با هم دعا کنیم

خداوندا می خواهم در زمان امتحان ها آماده باشم، زیر فشار طاقت بیاورم و تو را تحت هر شرایطی دنبال کنم. به من نشان بده چگونه حتی زمانی که با سوال های بی جواب درگیر هستم به تو اعتماد داشته باشم.

Facebook icon Twitter icon Instagram icon Pinterest icon Google+ icon YouTube icon LinkedIn icon Contact icon