عیسا، سرور آرامش

«برای شما آرامش به جا م یگذارم؛ آرامش خود را به شما می دهم. آنچه من به شما می دهم، نه چنان است که جهان به شما م یدهد. دل شما مضطرب و هراسان نباشد. » (یوحنا ۱۴ : ۲۷ )

هنگامی که اضطراب داریم، معمولاً سعی می کنیم موارد مشک لزا را از بین ببریم. اما منشاءِ اضطراب در واقع مشکلات، شرایط و موقعیت ما نیستند. اضطراب زمانی ایجاد می شود که ما به جای ایمان به عیسای مسیح، سرور آرامش، با دید دنیایی به مشکلات می پردازیم.

این خون عیسا بود که آرامش را برای ما خریداری کرد. آرامش به عنوان هدی های از طرف او به ما تعلق گرفت، اما ما باید مایل باشیم که رویکرد خود را نسبت به زندگی تغییر دهیم. نمی توانیم اضطراب، ناامیدی، تلخی، نزاع و رنجش یا برخوردی سخت گیرانه و قانونی داشته باشیم و از آرامش خدا نیز لذت ببریم. حتا اگر با مسائلی ناراحت کننده روب هرو شویم، می توانیم آرامش عیسا را داشته باشیم؛ زیرا او بر دنیا غلبه یافته و قدرت آسیب رساندن به ما را از دنیا گرفته است (یوحنا ۱۶ : ۳۳ ). او به ما قدرت داده تا اجازهٔ ناراحت شدن یا به هم ریختن به خود ندهیم. آرامش در دسترس ماست؛ تنها کاری که همۀ ما باید انجام دهیم، این است که آن را برگزینیم!

سرور آرامش -عیسا- در افرادی که او را پذیرفت هاند، ساکن است. او ما را می شناسد و اعمال خاصی را برایمان آشکار می کند تا با انجام آنها در هر شرایطی به آرامش برسیم.


اگر روزی را در آرامش او سپری کنیم، از کاری که در مسیح قادر به انجام آن خواهیم بود، شگفت زده می شویم.

Facebook icon Twitter icon Instagram icon Pinterest icon Google+ icon YouTube icon LinkedIn icon Contact icon