قدرت انجام معجزات

“به یکی به وسیلۀ روح، کلام حکمت داده می‌شود و به دیگری … قدرت انجام معجزات داده می‌شود.” (اول قرنتیان 12: 8-10)

عیسا معجزات بسیاری کرده بود. به عنوان نمونه، آب را به شراب تبدیل کرد (نک. یوحنا 2: 1-10) و جمعیت کثیری را با غذای یک پسربچه سیر نمود و همچنان سبدهایی پُر از تکه‌ها، باقی ‌ماند (نک. یوحنا 6: 1-13). معجزات مختلف دیگری هم فقط برای ذکر چند مورد وجود دارد، معجزات تأمین و تهیۀ خوراک، معجزات شفابخشی و معجزات نجات.

من و دِیو معجزات فراوانی در طول این سال‌ها دیده‌ایم. به طور حتم، معجزاتی همچون شفای جسم و آزادی از اسارت‌های طولانی­مدت را شاهد بوده‌ایم. ما همچنین معجزۀ تأمین لوازم را تجربه کرده‌ایم، زمان‌هایی که خدا ما و خدمت ما را آن­قدر فوق طبیعی تجهیز کرد که می­­دانیم خود خدا در شرایط ما مداخله کرده و آنچه را که لازم داریم، تأمین می‌کند.

معجزات، مواردی هستند که قابل توصیف نمی‌باشند و از طریق روش‌های عادی رخ نمی‌دهند. همۀ ما هم می‌توانیم و هم باید برای معجزات در زندگیمان به خدا اعتماد کنیم. وقتی هدیۀ معجزات را در دسترس دارید، به داشتن یک زندگی معمولی راضی نشوید. از خدا بطلبید و انتظار داشته باشید که به شکلی معجزآسا در زندگی شما و دیگران کار کند. همان خدایی که دریای سرخ را شکافت، امروز می‌خواهد به شما کمک نماید.

پیغام امروز خدا برای شما:

به امور معمولی قانع نشوید، بلکه منتظر رویدادهای شگفت‌انگیز باشید.

Facebook icon Twitter icon Instagram icon Pinterest icon Google+ icon YouTube icon LinkedIn icon Contact icon