ما چه کاری باید انجام دهیم؟

ما چه کاری باید انجام دهیم؟

لذا از انجام کار نیک خسته نشویم، زیرا اگر دست از کار بر نداریم، در زمان مناسب محصول را درو خواهیم کرد. – غلاطیان 9:6

ما در دنیایی زندگی می کنیم که با انواع مشکلات، ناامیدی ها و سختی ها برخورد خواهیم کرد. این زندگی است. پس لازم است بدانیم چه کار باید بکنیم؟ ما باید استوار و پایدار باقی بمانیم. به زبان دیگر، جواب این است: هیچگاه تسلیم نشوید. اهمیتی ندارد که زندگی ما در چه شرایطی است، تسلیم نشدن کلید پیروزی است. فراموش نکنید که در اوج کشمکش و مشکلات ما، روح القدس در حال انجام بزرگترین کارهای خود درون ماست. او بدون توجه به شرایط، کار خود را انجام می دهد. اگر من و شما واقعا به او اعتماد داریم پس دیگر نباید درفکر چیز دیگری باشیم! حضور او در زندگی ما فقط برای لحظات خوب و آرام نیست، بلکه باید آگاه باشیم که در لحظات سخت هم باید به او اعتماد کنیم.

وقتی ما خدا را دنبال می کنیم، او از هر شرایطی ما را عبور می دهد و ما را هدایت می کند پس بیایید در دعا جدی و در برطرف کردن مشکلات مصمم و در ایمان فوق العاده باشیم. و همچنین در کلام خدا و وعده های او محکم و استوار بمانیم.

خیلی وقتها به خاطر آرام پیش رفتن کارها ما از هدف اصلی منحرف می شویم. در واقع هدف دشمن هم همین است. اما بخاطر بسپارید خداوند مهم ترین کارهایش را دقیقا در همین زمان به انجام می رساند. می بینید موضوع فقط من و شما نیستیم.

در واقع نقشه خدا آماده کردن ما برای کاری است که می خواهد در درون ما انجام دهد. من می دانم که زندگی گاهی اوقات سخت می شود. اما این را هم می دانم که خداوند ما را یاری می دهد تا استوار بمانیم. بیایید تا در غلاطیان 9:6 بمانیم: لذا از انجام کار نیک خسته نشویم، زیرا اگر دست از کار برنداریم، در زمان مناسب محصول را درو خواهیم کرد. پس بگذارید دوباره این سوال را از شما بپرسم: ما چه کار باید انجام دهیم؟ پاسخ من این است: هیچ وقت تسلیم نشوید. پاسخ شما چیست ؟


بیایید با هم دعا کنیم

خداوندا من باور دارم تو در حال کار کردن در زندگی من هستی، من می خواهم حتی در زمان سختی پایدار بمانم و در اطاعت از تو هیچ وقت تسلیم نشوم.

Facebook icon Twitter icon Instagram icon Pinterest icon Google+ icon YouTube icon LinkedIn icon Contact icon