رویای پیروزی بخش خداوند برای زندگیتان را به دست آورید!

رویای پیروزی بخش خداوند برای زندگیتان را به دست آورید!

خداوند شما را سر خواهد ساخت، نه دم، و همواره بالا خواهید رفت نه پائین، به شرطی که فرمانهای یهوه خدای خویش را که من امروز به شما امر می فرمایم بشنوید و به هوش باشید تا آنها را به جای آورید – تثنیه 13:28

من پیروزی های بزرگی در زندگیم به دست آورده ام. خداوند مرا از بسیاری از گناهان، اسارتها و عاداتم آزاد کرده است. هیجان آزادی که تجربه کرده ام واقعا فوق العاده است، و این چیزی است که خداوند می خواهد همه ما تجربه کنیم.

من هنوز مبارزات زیادی برای پیروز شدن و موانع زیادی برای فتح کردن دارم، و مطمئنم شما هم می توانید پیروز باشید. تشویقتان می کنم کاری که می خواهید انجام دهید را از همین امروز شروع کنید. و سپس در پیروزی که می توانید در عیسی مسیح داشته باشید شروع به دیدن خودتان کنید. به این فکر کنید که اگر آزاد باشید، زندگیتان چگونه خواهد بود.

من از تثنیه 13:28 به عنوان یک انگیزه استفاده می کنم. به شما پیشنهاد می کنم تمام باب 28 کتاب تثنیه را مطالعه کنید. این باب در واقع می گوید اگر شما از خداوند اطاعت کنید، او به شما برکت خواهد داد، و اگر اطاعت نکنید، لعنت در زندگی شما خواهد بود. این یک انگیزه قدرتمند است، موافق نیستید؟

من می خواهم با خداوند کار کنم تا فاتح باشم و نگذارم دشمن بر من فرمان براند. در واقع فکر می کنم حقیقی ترین چیز در زندگی گفتن این جمله است که خداوندا می خواهم تغییر کنم. خداوندا می خواهم تو را خوشنود کنم. وقتی شما ذهنتان را با این مدل شکل می دهید، می توانید از یک چیز آزاد شوید و به سراغ بعدی بروید و همین طور بعدی و خیلی زود متوجه خواهید شد که با قدرتی که در مسیح دارید در حال قدم زدن هستید.

بدون حس اشتیاق برای رشد و تغییر زندگی نکنید. وگرنه بسیاری از چیزهای خوبی که خداوند در مسیرتان مهیا کرده را از دست خواهید داد.

امروز کمی وقت بگذارید و شخصی که می خواهید باشید را تصور کنید. بدنبال آزادی خداوند بگردید. زیرا روزی فرا خواهد رسید که شما و خداوند قادر به انجام هر کاری خواهید بود.


بیایید با هم دعا کنیم

خداوندا من باور دارم که می توانم آزادی تو را تجربه کنم. من امروز خود را به عنوان فردی آزاد در تو می بینم. من را قوت ببخش تا با نحوه زندگیم تو را خوشنود سازم و با قدرت تو گام بردارم.

Facebook icon Twitter icon Instagram icon Pinterest icon Google+ icon YouTube icon LinkedIn icon Contact icon