ایمانی که خود را در با چشمان خداوند ببینید

ایمانی که خود را در با چشمان خداوند ببینید

ر که می خواهد زندگی خوب و روزهای خوشی داشته باشد، باید دهانش را از حرف های زشت و لبانش را از دروغ نگه دارد. – اول پطرس 10:3

خداوند از قبل ایمان لازم برای مواجه شدن با هر چیزی و هر چالشی که سر راه شما قرار می گیرد را به شما عطا کرده است. شاید این طور به نظر نیایید و شما هم احساس نکنید که نیروی لازم برای غلبه را دارید، اما باید بدانید پایه ایمان به خداوند بر اساس احساسات ما و شرایط موجود در زندگیمان نیست. دشمن علاقه مند است شما باور کنید در زندگی برایتان شانسی وجود ندارد، شما خیلی ضعیف هستید، خیلی فقیر هستید و …اما خداوند نگاه متفاوتی به شما دارد. خداوند شما را با چشمان محبت می نگرد. او نگاه می کند شما در مسیح که هستید، چه کسی می توانید باشید، و او چه کاری می تواند در شما انجام دهد. و نه این که دیگران در شما چه می بینند. دیدن خود، آن طور که خداوند ما را می بیند. ما را در زندگی به سمت پیروزی هدایت می کند.

شما برای این کار نیاز به ایمان دارید. شما نمی توانید فقط این را بشنوید که خداوند تو را دوست دارد و تو را مثل فرزندش نگاه می کند، بلکه باید به این موضوع ایمان داشته باشید. حرکت رو به جلو و پیروزی بر چالش ها نیاز به ایمان دارد. اگر ندانید چگونه از ایمان خود استفاده کنید، این ایمان برای شما مفید نخواهد بود. شما باید ایمان خود را برای کارها و مسائلی که در زندگی با آنها مواجه هستید به کار گیرید. ما می توانیم ایمانمان را در میان کلمات، کارها و البته دعاهایمان به کار بگیریم. این موضوع کاملا بستگی به خود ما دارد.

اول یوحنا 4:4 یکی از آیه هایی است که مسیحیان از آن نقل قول می کنند و هر زمان من این آیه را در کنفرانس ها و یا کلیسا می خوانم مردم به خوبی با آن آشنا هستند. اما براستی چند درصد از مردم واقعا ایمان دارند روحی که در آنهاست از روحی که در این دنیاست قوی تر است؟

حقیقت این است آن روحی که درون شماست از روحی که در دنیاست بزرگ تر است و او شما را دوست دارد. پس ایمان خود را گسترش دهید و خودتان را آن طور ببینید که خداوند شما را می بیند. اصلا مهم این نیست که دشمن تلاش می کند شما چه چیز را ببینید و یا چگونه درباره خود فکر کنید. ایمان ما با قدرت روحی که درون ماست بر هر چالش و مشکلی پیروز خواهد شد.


بیایید با هم دعا کنیم

خداوندا، باور دارم که تو مرا دوست داری و به من قدرتی برای پیروزی بخشیده ای. من هر روزه بر اساس ایمانی که به من بخشیده ای به عنوان فرزند تو عمل خواهم کرد و بر هر کمبودی که بر سر راهم بیاید غلبه خواهم آمد.

Facebook icon Twitter icon Instagram icon Pinterest icon Google+ icon YouTube icon LinkedIn icon Contact icon