آپ کے دِل کی دھڑکن کی مانند ناگزیر

آپ کے دِل کی دھڑکن کی مانند ناگزیر

کیونکہ جو جسمانی ہیں وہ جسمانی باتوں کے خیال میں رہتے ہیں لیکن جو روحانی ہیں وہ روحانی باتوں کے خیال میں رہتے ہیں۔ رومیوں ۸ : ۵

اِیماندارکی حیثیت سے صیح سوچ اتنی اہم ہے کہ ہم اِس کے بغیر زندہ نہیں رہ سکتے۔ ہمارے دِل کی دکھڑکن کی طرح یہ ناگزیر ہے کیونکہ ہماری زندگی کے بہت سے مسائل ایسے غلط خیالات کی وجہ سے جنم لیتےہیں جو سچائی پر مبنی نہیں ہوتے ۔

درست سوچ خُدا کے کلام کے ساتھ مسلسل،شخصی رفاقت کے وسیلہ سے پیداہوتی

ہے۔ ہمارے لئے یہ بہت ضروری ہے کہ ہم اس حقیقت کوسمجھیں کہ ہماری زندگیاں اس وقت تک ٹھیک نہیں ہوں گی جب تک ہماری سوچ ٹھیک نہیں ہوگی کیونکہ ہماری سوچیں پھل پیداکرتی ہیں ۔ جب ہماری سوچ اچھی ہوگی توہماری زندگیوں سے اچھّا پھل پیدا ہوگا اورجب ہماری سوچیں بُری ہوں گی ہماری زندگی میں بُرا پھل پیدا ہوگا۔

جیسےجیسے میری خدمت کا عرصہ اورکلام کا مطالعہ بڑھتا گیا میں نے یہ  ہےسیکھا کہ میرے لئے اپنی سوچوں سے باخبر رہنا بہت ضروری ہے ۔ جس طرف ہماری سوچ کا دھارا بہتا ہے اِسی طرف ہماری زندگی کا رخ مڑ جاتا ہے۔ جب ہم اپنی سوچوں پر مسلسل دھیان رکھیں گے ہمارے لئے اُن کو خدا کے کلام کے مطابق رکھنا آسان ہو جائے گااورہم دشمن کے خلاف جنگ جیت سکتے ہیں۔

یہ دُعا کریں:

اَے پاک روح تو نے مجھ پر یہ ظاہر کردیا ہے کہ درست سوچ  ناگزیر ہے۔ میں تیری تلاش میں تیرے کلام کا مسلسل مطالعہ کروں گا/گی اورتاکہ میں درست سوچوں پر غور کر سکوں۔

Facebook icon Twitter icon Instagram icon Pinterest icon Google+ icon YouTube icon LinkedIn icon Contact icon