مسیح در شما، امیدِ جلال

خدا چنین اراده فرمود که بر ایشان آشکار سازد که این راز از چه جلال عظیمی در میان غیریهودیان برخوردار است، رازی که همانا مسیح در شماست، که امید جلال است.” (کولسیان ۱: ۲۷ )

من و شما می توانیم جلال خدا را در زندگی خود به سبب حضور مسیح در ما درک و تجربه کنیم. او امید ما برای دیدن اموری بهتر و برتر است. جلال و شکوه خدا در برتری او تجلی یافته است. ما به عنوان فرزندان خدا، با مسیح هم ارث هستیم و این امتیاز را داریم این برتری را آشکارا با او تجربه نماییم. شیطان خشمگینانه می جنگد تا ما را فریب دهد. او می خواهد باور کنیم که برای دریافت بهترین ها از سوی خدا ناتوان، بی ارزش و نالایق هستیم. به همین دلیل بسیاری از ما به خود می نگریم و احساس شکست می کنیم.

اما اگر به یاد داشته باشید به خاطر وجود مسیح در درونتان، م یتوانید جلال خدا و حضور متعال او را تجربه کنید، در آن صورت سرشار از امید زندگی خواهید شد و هر روزه در پی کارهایی بهتر در زندگیتان خواهید بود. پس آنچه را که می توانید انجام دهید، فراموش کرده و بر آنچه خدا می تواند از طریق شما انجام دهد، تمرکز کنید.

آیا آماد هاید فوران نیکویی و شگفتی خدا را در زندگی خود باور کنید؟ خدا به دنبال شخصی نیکوست؛ پس اجازه دهید شما همان شخص باشید!


بهترین های خدا برای شما در راه است، پس هیجان زده باشید و انتظار چیزهای خوب را داشته باشید!

Facebook icon Twitter icon Instagram icon Pinterest icon Google+ icon YouTube icon LinkedIn icon Contact icon