آگاهی از محبتِ خدا

«پس ما محبتی را که خدا به ما دارد شناخته ایم و به آن اعتماد داریم. خدا محبت است و کسی که در محبت ساکن است، در خدا ساکن است و خدا در او. » (اول یوحنا ۴: ۱۶ )

در اول یوحنا ۴: ۱۶ ، کتاب مقدس می گوید محبتی که خدا نسبت به ما دارد را بشناسیم، آن را درک کنیم و نسبت به آن آگاه باشیم. داشتن رابطهٔ نزدیک و شخصی با خدا، یعنی همیشه نسبت به محبت او آگاه باشیم و شگف تزده از ای که وقتی لایق نبودیم، او ما را محبت کرد.

یکی از کار هایی که تشویقتان می کنم انجام دهید، این است که دفترچه ای برای یادآوری کنار خود داشته باشید و کارهای خاصی را که خداوند برایتان انجام م یدهد، در آن بنویسید. وقتی نیکویی خدا را م یبینید و آن را به خاطر م یسپارید، متعجب خواهید شد که خدا چگونه به شکلی عملی و در ابعاد کوچک و بزرگ در زندگیتان، محبت خود را متجلی م یسازد.

اگر اجازه دهید، محبت خدا می تواند زندگیتان را تغییر دهد و دارای قدرتی است که قادر است زخ مهای عاطفی و احساسی تان را شفا بخشد. محبت او شما را تقویت م یکند تا در شرایط سخت پیش روید، و دل شما را نرم ساخته و قادرتان می سازد تا محبت بیشتری به دیگران نشان دهید. آیا چیزی بهتر از آگاهی و شناخت محبت عظیم او را متصور می شوید؟


شاید بهترین چیز این است که می توانید محبت خدا را ببینید، بشناسید، و با شکرگزاری آن را جشن بگیرید.

Facebook icon Twitter icon Instagram icon Pinterest icon Google+ icon YouTube icon LinkedIn icon Contact icon