Alledaagse Antwoorde

Die Enigste Manier om Alles Reg te Maak

deur Joyce Meyer

Die Enigste Manier om Alles Reg te Maak

Ons het almal ‘n diep behoefte om goed te voel. Ons kan baie tyd en energie spandeer om dinge te doen wat ons laat voel asof ons goed voel – net onsself, met ander en selfs met God. Maar ons het nie nodig om deur ons eie inspanning onsself moeg te maak om geregverdig te wees voor God nie. Die waarheid is dat ons nie ons lewens op ons eie kan regmaak nie, maar ons kan die geregtigheid van God ontvang deur ons geloof in God te plaas.

Romeine 3:20 (NLV) sê, ‘’Niemand sal dus op grond van wetsgehoorsaming voor God vrygespreek kan word nie. Hoe beter ons die wet van God leer ken, hoe duideliker blyk ons sonde.’’ Dit beteken die rede waarom God die wet ingestel het, was om vir ons te wys hoe nodig ons ‘n Verlosser het wat ons geregverdig voor Hom kan maak.

Selfgeregtigheid is om te glo dat ons geregverdig is in God deur ons eie werke. Byvoorbeeld, ‘n persoon kan dink, ”Wel, as ek elke jaar deur my Bybel lees, dan sal God tevrede wees met my.” Die waarheid is dat ons die Bybel lees omdat dit ons help in ons alledaagse lewe, nie omdat dit ons vryspreek voor God nie. Net so maak my prediking my nie ‘n geregverdige mens nie. Die enigste manier waarop ons geregverdig gemaak word, is deur geloof in Jesus Christus te hê. Dit is nie iets wat ons ooit in ons eie poging kan verdien nie.

Ek het voorheen baie met eiegeregtigheid gesukkel. Ek onthou jare gelede toe die pastoor by ons kerk wat ek bygewoon het ons aangemoedig het om oor ‘n jaar deur die Bybel te lees. Elke Sondag het hy gevra: ”Wie het sy Bybel gelees?” Wel, ek wou nie die een wees wat nie opstaan ​​nie, so ek het regtig ernstig daaroor geraak.

Ons het almal ‘n kalender gekry sodat ons die dae wat ons die hoofstukke gelees het kon afmerk. Solank ek al my regmerkies gehad het, het ek van daardie kalender gehou. Ek het toe 36 hoofstukke agter geraak en het hierdie groot, gapende gate gehad! Dit was ‘n nagmerrie!

So het ek eendag besluit ek gaan inhaal, en ek rits reg deur die hoofstukke. Eerlikwaar, toe ek die Bybel toemaak het, het ek verlig gevoel. Die Heilige Gees het toe tot my hart gepraat en gesê: ”So, wat het jy geleer?”Ek het besef ek onthou nie een ding nie!

God het my daardie dag ‘n belangrike les geleer. Hy sou eerder dat ons een vers lees en daadwerklik iets daaruit kry en een met Hom wees om 36 hoofstukke te lees en niks te leer nie.

Die punt is dat ons die regte motiewe moet hê vir die dinge wat ons doen en ophou om wette te maak uit take wat ons beter oor onsself laat voel, maar onvrugbaar is.

In 2 Kor 5:21 (NLV) skryf Paulus, ‘’ God het Hom wat nie sonde geken het nie, sonde gemaak ter wille van ons sodat ons, op grond van ons hegte verhouding met Christus, deur God vrygespreek kan word.’’  Elke dag van my lewe sê ek: ”Ek is die geregtigheid van God in Christus.” Ek is nie geregverdig omdat ek alles reg doen nie – niemand is perfek nie en nie een van ons doen alles reg nie. Die Bybel sê in 1 Johannes 1:8 (NLV), ”As ons beweer dat ons nie sonde het nie, mislei ons onsself en leef ons nie volgens die waarheid nie.’’

Dit is belangrik dat ons probeer doen wat reg is, maar God wil hê dat ons deur geloof in Christus moet lewe. Dan, soos ons ‘n persoonlike verhouding met Hom het, plaas Hy die begeerte in ons om te doen wat reg is en ons kan dit deur Sy genade doen omdat ons dit wil doen.

In Filippense 3:3 (NLV) verduidelik Paulus, ‘’ Ons beroep ons op wat Christus Jesus gedoen het en nie op menslike dinge nie.’’ Hy sê hy het die wet sonder skuld gehoorsaam en as enige persoon ‘n rede gehad het om vertroue in homself te hê volgens die wet se standaard, het hy meer rede gehad as enigiemand anders.

In verse 7 tot 9 (NLV) van daardie hoofstuk gaan Paulus voort om te sê, ‘’Alhoewel ek hierdie menslike dinge eers as ’n wins beskou het, beskou ek dit ter wille van Christus nou as ’n verlies. Ja, om Christus Jesus, my Here, te ken is só wonderlik dat ek alle ander dinge as ’n verlies beskou. Ter wille van Hom het ek alles as verlies afgeskryf. Ek beskou dit as gemors sodat ek Christus as wins kan verkry en een met Hom kan wees. Ek probeer nie langer my saak met God regstel deur die wet te gehoorsaam nie, maar deur in Christus te glo. Deur die geloof stel God ons saak met Hom reg.’’

Paulus sê dat om ‘n verhouding met Christus te hê, hy bereid moes wees om al sy prestasies en die dinge waarvoor hy so hard gewerk het, bymekaar te maak en bereid te wees om daarvan ontslae te raak. Dit is omdat dit niks anders as gemors is in vergelyking met die onskatbare voorreg om Christus as ons Here en Verlosser te ken nie.

Ek wil duidelik wees en sê wat ons doen maak saak, maar ons goeie werke maak ons ​​nie vir God aanvaarbaar nie. Ons word slegs geregverdig in Hom deur ons geloof in Jesus Christus te stel. Dit is wanneer ons kan rus in die wete dat alles reg is.

Facebook icon Twitter icon Instagram icon Pinterest icon Google+ icon YouTube icon LinkedIn icon Contact icon