Vier Fees Met ‘N Hart Van Dankbaarheid

Vier Fees met ‘n Hart van Dankbaarheid

Sê altyd in die Naam van ons Here Jesus Christus vir God die Vader dankie vir alle dinge. (Efesiërs 5:20)

Regdeur die Bybel sien ons mense wat oorwinning en vooruitgang op ‘n verskeidenheid maniere vier. Een van daardie maniere was om spesifiek tyd te neem om ‘n offer aan God te gee en Hom te dank vir Sy goedheid. Noag het dit gedoen. Abraham het dit gedoen. Ons kan dit ook doen. Daar is baie maniere om dankbaarheid uit te druk, maar die belangrikste is dat ons dit doen.

Ons lewens sal baie gelukkiger en kragtiger wees as ons ‘n paar oomblikke in ons stiltetyd saam met God sou neem om dankie te sê vir die wonderlike dinge wat Hy vir ons doen. Dit is belangrik om dankbaar te wees en so te sê (sien Psalm 100:4).

‘n Dankbare hart wys baie oor die karakter van ‘n persoon. Dit hou God eerste, met die wete dat Hy die bron is van elke seën wat ons ontvang. Dankbaarheid vee elke gevoel van geregtigheid weg – dit is ‘n gesindheid wat sê, ek weet ek verdien nie God se goedheid nie, maar ek is sekerlik dankbaar daarvoor.


Vandag se Gedagte

Neem tyd om te mediteer oor die goedheid en genade van God in jou lewe. Jy kan altyd maniere vind hoe God jou geseën het as jy net stilstaan en tyd neem om te kyk.

Facebook icon Twitter icon Instagram icon Pinterest icon Google+ icon YouTube icon LinkedIn icon Contact icon