فیض برای سفیر او بودن

فیض برای سفیر او بودن

«پس سفیران مسیح هستیم، به گونه ای که خدا از زبان ما شما را به آشتی می خوانَد. ما از جانب مسیح از شما استدعا می کنیم که با خدا آشتی کنید. » (دوم قرنتیان ۵: ۲۰ )

یک بار در حالی که دربارۀ خادمی مشهور و ایمان عظیم او مطالعه م یکردم، تحت تأثیر تمامی کارهای شگفت انگیزی قرار گرفتم که او حین خدمتش انجام می داد. با خودم فکر م یکردم: «خداوندا، می دانم که فراخوانده شد هام، اما هرگز نمی توانم چنین کاری را انجام دهم. » فوراً، احساس کردم خداوند با قلبم سخن گفت: «چراکه نه؟ آیا تو به اندازۀ دیگران بزرگ نیستی؟ »

می بینید، ما فکر می کنیم خدا به دنبال افرادی است که همهٔ ویژگی های لازم را داشته باشند و به قولی «شایسته » باشند؛ اما ای نطور نیست. کلام خدا می گوید خدا آنچه را که دنیا جهالت م یپندارد، برگزید تا حکیمان را خجل سازد (اول قرنتیان ۱: ۲۷ ). او به دنبال کسانی است که خود را فروتن می کنند و به او اجازه می دهند تا اراد هاش را از طریق آنها انجام دهد.

اگر مراقب باشید که مغرور نشوید، خداوند می تواند به اندازۀ مردان و زنان بزرگِ خود از شما استفاده کند. او ما را به دلیل توانایی مان انتخاب نم یکند، بلکه خود به سادگی در دسترس ماست. این نیز بخشی از فیض و لطف خداست که وقتی ما را به عنوان سفیران شخصی مسیح انتخاب می کند، رحمتش را بر ما م یریزد.


خدا م یخواهد شما رویایی برای زندگی خود داشته باشید. می خواهد وقتی به او ایمان می آورید، با فیض او گام بردارید.

Facebook icon Twitter icon Instagram icon Pinterest icon Google+ icon YouTube icon LinkedIn icon Contact icon