کار خدا در زندگی ما

کار خدا در زندگی ما

“و همۀ ما که با چهرۀ بی نقاب، جلال خداوند را، چنان که در آینه ای، می نگریم، به صورت همان تصویر، از جلال به جلالی فزون تر دگرگون م یشویم؛ و این از خداوند سرچشمه م یگیرد که روح است.” (دوم قرنتیان ۳: ۱۸ )

خدا ما را از درجه ای از جلال به درجه ای دیگر تغییر م یدهد، اما فراموش نکنید در حالی که به سمت سطحی بالاتر م یروید، از شکوهی که اکنون در آن هستید، لذت ببرید. خود را با دیگران مقایسه نکنید، یا آنچه را که خدا برای شما انجام م یدهد، با آنچه برای آنان به عمل م یآورد، مقایسه نکنید. هر یک از ما اشخاصی منحصربه فرد هستیم و خدا با آگاهی از آنچه می داند ما بدان نیاز داریم، رفتاری متفاوت با ما خواهد داشت.

ممکن است در طول روز متوجه تغییرات نشوید، اما می خواهم ایمان شما را برانگیزانم تا باور کنید خدا درست همان طور که گفته است، در حال عمل کردن است. این را به یاد داشته باشید: ما پس از آن که ایمان م یآوریم، عمل دست خدا را می بینیم نه پیش از آن. ما به خاطر آنچه که نیستیم با خود می جنگیم، در حالی که می توانیم برای تمام آنچه که هستیم، خدا را ستایش و پرستش کنیم. درحالی که او را به سبب آنچه که هست می پرستیم، در زندگی خود شاهد اتفاقاتی خواهیم بود که هرگز خودمان نمی توانستیم باعث به وجود آمدن آنها باشیم.

درحالی که خدا را می پرستیم، از ناامیدی رهایی می یابیم. ما در حضور خدا آرامی می یابیم و بیش از هر زمان دیگری از زندگی لذت می بریم. نقص ها یی که داریم از بین می روند و شخصیت خدا در زندگی ما نمایان می شود.


هنگامی که ایمان خود را به خدا نشان می دهیم، او شروع به کار کردن در زندگی ما می کند.

Facebook icon Twitter icon Instagram icon Pinterest icon Google+ icon YouTube icon LinkedIn icon Contact icon