ارزشش را دارد؟

ارزشش را دارد؟

«… پس راستی و صلح را دوست بدارید. » (زکریا ۸: ۱۹ )

خدا از ته دل می خواهد زندگی شما مملو از آرامی باشد. هرچه بیشتر به خدا نزدیک می شوید -بیشتر به او تکیه م یکنید و آرامش شما افزایش می یابد. هیچ موقعیت یا داشت های ارزش از دست دادنِ آرامش را ندارد. اگر آرامش نداشته باشید، پول، جایگاه و شهرت ارزشی نخواهد داشت. نمی توانید برای آرامش خود قیمتی تعیین کنید.

بسیاری تلاش می کنند که از نردبانِ موفقیت بالا بروند، اما هر بار که به مرحله ای بالاتر م یروند، آرامش و شادیِ بیشتری را از دست م یدهند و زمانی که باید با خانواده بگذرانند را فدا م یکنند. فشار و اضطراب برای حفظ آنچه به دست آورد هاند، زندگی آنها را فراگرفته است. ما موفق نخواهیم بود؛ مگر این که آرامش داشته باشیم.

برخی حتا چند شغل دارند تا آنچه را که دنیا به رخ آنها می کشد و شرطِ شادی حقیقی م یداند، به دست آورند. هرچند شاید به آنچه می خواهند می رسند، اما آرامشی ندارند.

رومیان ۱۴ : ۱۷ به ما می گوید: “پادشاهی خدا خوردن و نوشیدن نیست” -چیزی نیست که پول یا مقام بتواند برایمان فراهم آورد- بلکه “پارسایی، سلامتی و شادی در روح القدس است”. پادشاهیِ خدا، در درکِ کسی که در مسیح هستیم و داشتن “آرامش خدا که فراتر از تمامیِ عقل است” (فیلیپیان ۴: ۷)، نهفته است.


خدا می خواهد نیاز شما کاملاً رفع شود و در موقعیتی قرار بگیرید که دیگران را برکت دهید. شک نکنید که خدا می خواهد شما را برکت دهد، اما به دنبال چیزی نباشید که نم یتوانید آن را با آرامش به دست آورید.

Facebook icon Twitter icon Instagram icon Pinterest icon Google+ icon YouTube icon LinkedIn icon Contact icon