باور کنید خدا صدای شما را می شنود

باور کنید خدا صدای شما را می شنود

«این است اطمینانی که در حضور او داریم که هر گاه چیزی بر طبق ارادۀ وی درخواست کنیم، ما را می شنود. و اگر می دانیم که هر آنچه از او درخواست کنیم ما را می شنود، پس اطمینان داریم که آنچه از او خواسته ایم، دریافت کرده ایم.” (اول یوحنا ۵: ۱۴ – ۱۵ )

در یوحنا ۱۱ : ۴۱ – ۴۲ ، درست پیش از این که عیسا، ایلعازر را از قبر بیرون بکشد، چنین دعا کرد: «پدر، تو را شکر می گویم که مرا شنیدی. » چه دعای با اطمینانی!

شیطان نمی خواهد شما از چنین اطمینانی برخوردار باشید. اما تشویقتان م یکنم که هنگام دعا اطمینان و اعتماد داشته باشید. تصمیم بگیرید و بدانید یک ایماندار هستید نه یک فرد مسکین. به نام عیسا به حضور تخت سلطنت او بروید، نام او توجه دیگران را جلب م یکند.

به عنوان یک شخص، معمولاً از این که شخص مهمی را می شناسیم و می توانیم نام او را ذکر کنیم، لذت می بریم و امیدواریم نام او لطفی را شامل حال ما کند و باعث باز شدن درها شود؛ به خصوص زمانی که از نامی استفاده می کنیم که برتر از هر نام دیگری است یعنی نام مبارک عیسا!

هنگامی که به نام عیسا دعا می کنیم، تمام آنچه که عیسا است، به خدا تقدیم می کنیم. این موضوع می تواند ما را مطمئن سازد که خدا صدای ما را می شنود و به دعای ما پاسخ م یدهد.


با دعا، جسورانه و با اطمینان، در نام عیسا به حضور خدا بروید.

Facebook icon Twitter icon Instagram icon Pinterest icon Google+ icon YouTube icon LinkedIn icon Contact icon