اعمال در مقابل فیض

اعمال در مقابل فیض

«حتا زمانی که در نافرمان یهای خود مرده بودیم، ما را با مسیح زنده کرد – پس، از راه فیض نجات یافت هاید. » (افسسیان ۲: ۵)

ما به شکلی طراحی و آفریده شد هایم که باید به فیض زندگی کنیم ولی اغلب هنگامی که تلاش م یکنیم با اتکا بر اعمال زندگی کنیم، تنها حاصلش، درماندگی خواهد بود. هرچه بیشتر سعی کنیم بفهمیم برای حل معضلات خود چه باید بکنیم، سردرگم، ناراحت و ناامیدتر خواهیم شد. هنگامی که به وضعیت ناامیدکنند های برخورد کردید، فقط بایستید و بگویید: «خداوندا، مرا فیض (قدرت و توانایی) ببخش! » سپس ایمان داشته باشید که خدا دعای شما را شنیده و در حال جواب دادن به دعا و حل مشکل است.

ایمان مَجرایی است که من و شما از طریق آن فیض خدا را دریافت م یکنیم. اگر بخواهیم کارهایی را به تنهایی و بدون دریافت فیض خدا انجام دهیم، هر چقدر که ایمان هم داشته باشیم، باز هم آنچه از خدا می خواهیم را دریافت نخواهیم کرد. ما می توانیم به فیض خدا اعتماد و تکیه کنیم. او به ما نزدیک است و م یداند که در هر موقعیت زندگی با چه چیزی روب هرو هستیم و اگر به او اعتماد کافی داشته باشیم و اجازه دهیم او در زندگیمان عمل کند، بهترین کارها را انجام خواهد داد.


به یاد داشته باشید پیروزی ما بر دشمن، به واسطه قدرت یا توانایی ما نیست، بلکه به واسطۀ روح خداست که به ما پیروزی می بخشد.

Facebook icon Twitter icon Instagram icon Pinterest icon Google+ icon YouTube icon LinkedIn icon Contact icon