او می‌خواهد همۀ موارد را دربرگیرد

“زیرا آنان که از روح خدا هدایت می‌شوند، پسران خدایند.” (رومیان 8: 14)

هدایت روح­القدس بدین معناست که به او اجازه دهیم در هر تصمیمی که می‌گیریم، چه اصلی و چه جزیی حضور داشته باشد. او ما را با آرامش و حکمت و همچنین با کلام خدا رهبری می‌کند. او با صدایی آرام و ملایم در قلبمان، یا  آنچه اغلب “شهود درونی” می‌نامیم، صحبت می‌کند. کسانی که مایل هستند از روح‌القدس هدایت شوند، باید یاد بگیرند که از شهود و پاسخ درونی به سرعت پیروی نمایند.

به عنوان نمونه، اگر درگیر مکالمه‌ای شدیم و در آن احساس ناراحتی کردیم، ممکن است روح‌القدس به ما نشان دهد که باید گفت­وگو را به جهت دیگری برگردانیم یا ساکت شویم. اگر برای خرید چیزی احساس ناراحتی می‌کنیم، باید صبر کنیم که ببینیم دلیل احساس ناراحتی ما چیست. شاید به آن شی نیازی نداریم یا شاید جای دیگری همراه با تخفیف آن را پیدا کنیم، یا شاید زمان مناسبی برای خرید آن نیست. نیازی نیست که همیشه دلیل آن را بدانیم، باید کاملاً مطیع باشیم.

زمانی را به یاد می‌آورم که در یک مغازۀ کفش‌فروشی بودم. چند جفت کفش برای امتحان کردن برداشتم که ناگهان احساس ناراحتی کردم. این ناراحتی آن­قدر زیاد شد تا جایی که بالاخره صدای روح‌القدس را شنیدم که به من گفت: “از این مغازه بیا بیرون!” به دِیو گفتم باید برویم و آنجا را ترک کردیم. هرگز دلیل آن را نفهمیدم و نیازی هم نبود که بدانم. شاید خدا مرا از آسیب‌هایی که ممکن بود به من برسد نجات داد، یا شاید افراد فروشگاه درگیر موضوعی غیراخلاقی بودند. شاید فقط آزمون اطاعت بود. همان­طور که گفته‌ام، قرار نیست همیشه دلیل این که  چرا خدا ما را به برخی راه‌ها هدایت می‌کند، بدانیم. سهم ما این است که به سادگی از صدای او اطاعت نماییم.

پیغام امروز خدا برای شما:

بزرگترین راه برای حرمت گذاشتن به خدا این است که بی‌درنگ از او اطاعت کنیم.

Facebook icon Twitter icon Instagram icon Pinterest icon Google+ icon YouTube icon LinkedIn icon Contact icon