تصمیم گیری برای بخشش

تصمیم گیری برای بخشش

پس هر گاه به دعا می ایستید، اگر نسبت به کسی چیزی به دل دارید، او را ببخشید تا پدر شما نیز که در آسمان است، خطاهای شما را ببخشاید. – انجیل مرقس 25:11

وقتی کسی به ما آسیب می زند، ما در ذهنمان واکنشی نشان می دهیم که گویی چیزی از ما دزدیده شده است. احساس می کنیم آنها به ما مدیون هستند، اما خداوند می خواهد ما این موضوع را فراموش کنیم.

اگر ما از بخشیدن خودداری کنیم، چطور می توانیم امید داشته باشیم چیزی را که به آن نیاز داریم دریافت می کنیم؟ برای دریافت آن چه خداوند در کلامش به ما وعده داده است، ما باید از خداوند اطاعت کنیم حتی اگر این کار برای ما سخت باشد. ما باید ببخشیم. یکی از بزرگترین فریب هایی که در حوزه بخشش شیطان به کار می برد این است که اگر احساسات ما تغییر نکرده ما نباید به راستی ببخشیم. وقتی تصمیم می گیرید کسی را ببخشید نگذارید شیطان شما را قانع کند که چون همچنان همان احساسات را دارید، نباید واقعا آن شخص را ببخشید.

شما می توانید تصمیم درست را بگیرید و ببخشید اما احساساتتان تغییر نکند. این جا جایی است که ایمان وارد می شود. شما قسمت خودتان را انجام داده اید، حالا منتظر خداوند باشید. او کار خودش را انجام می دهد و احساسات شما را شفا می دهد، او تمام احساس شما را نسبت به شخصی که به شما آسیب زده تغییر می دهد.


بیایید با هم دعا کنیم

خداوندا من تصمیم گرفتم کسانی را که به من آسیب زده اند ببخشم. من آنها را از بدی هایی که در حق من کرده اند در نام عیسی مسیح آزاد می کنم. قلب مرا شفا ببخش.

Facebook icon Twitter icon Instagram icon Pinterest icon Google+ icon YouTube icon LinkedIn icon Contact icon