بگذارید خداوند راهنمای سفر شما باشد

بگذارید خداوند راهنمای سفر شما باشد

زیرا این است خدا، خدای ما، تا ابدالاباد، او ما را تا به مرگ رهبری خواهد کرد. – مزامیر 14:48

زمانی که عیسی بر روی زمین راه می رفت، همیشه می دانست کار درست برای انجام دادن چیست زیرا او فقط کاری را انجام می داد که دیده بود پدرش انجام می دهد. ما هم می توانیم به او به عنوان خداوندمان اعتماد کنیم تا ما را هر روز در راه درست هدایت کند. مزامیر 14:48 می گوید خداوند تا زمان مرگ راهنمای ما خواهد بود! چقدر فوق العاده است که بدانیم راهنمایی داریم که ما را در هر تصمیم زندگیمان راهنمایی می کند.

وقتی من و همسرم دیو می خواهیم جای جدیدی را ببینیم قطعا یک راهنما استخدام می کنیم. یکبار تصمیم گرفتیم خودمان همه جا را بگردیم، اما خیلی زود متوجه شدیم که کاملا داریم وقتمان را تلف می کنیم. ما بیشتر روز را در حال پیدا کردن راه برگشت از دست دادیم.

بعضی وقت ها فکر می کنم رفتار ما هم در زندگی دقیقا مشابه رفتاری است که من و دیو در آن تور داشتیم. همیشه راحت تر این است که یک راهنمای با تجربه را دنبال کنیم تا اینکه راه خودمان را برویم. به جای رفتن به راه خودتان، کاری را انجام دهید که دیده اید پدر آسمانیتان انجام می دهد، بگذارید او شما را راهنمایی کند. او می خواهد ما را راهنمایی کند، پس بسیار مهم است که ما هم او را دنبال کنیم.


بیایید با هم دعا کنیم

خداوندا من نمی خواهم مثل یک مسافر بدون راهنما زندگی کنم و بدون هدف راه خودم را بروم. فقط تو می توانی به من نشان بدهی چه کار کنم و چطور زندگی کنم، پس من تصمیم می گیرم راهنمایی تو را هر روزه بپذیرم.

Facebook icon Twitter icon Instagram icon Pinterest icon Google+ icon YouTube icon LinkedIn icon Contact icon