دشمنان خود را آزاد کنید

دشمنان خود را آزاد کنید

کسانی که به شما آزار می رسانند )کسانی که با شما رفتار ظالمانه ای داشتند( برکت بطلبید؛ برکت بطلبید و لعن نکنید! – رومیان 14:12

زمانی که نگاه به گذشته دردناک است ما می دانیم کار درست بخشیدن است، حتی زمانی که دشوار است. اما تعداد محدودی از ما قدم بعدی را که خداوند از ما می خواهد را بر می داریم.

تصور غلطی که همه ما مشترکا داریم این است که فکر می کنیم تنها کاری که باید انجام دهیم این است که تصمیم بگیریم و ببخشیم و تمام! و تصور می کنیم کارمان را انجام داده ایم. اما عیسی گفت، برای کسانی که شما را نفرین می کنند دعای خیر کنید، برای افرادی که به شما آزار می رسانند. )کسانی که تلخی کرده اند، سرزنش کرده اند، ناسزا گفته اند، خود خواهانه رفتار کرده اند( برکت خدا را بطلبید. انجیل لوقا 28:6 . علاوه بر این رومیان 14:12 می گوید برای کسانی که به شما آزار می رسانند، برکت بطلبید. ما باید به صورت فعالانه دشمنانمان را برکت بدهیم. چرا خداوند از ما می خواهد نسبت به کسانی شفقت داشته باشیم که لایق آن نیستند؟

زمانی که شما می بخشید، این کار دری را باز می کند تا خداوند بتواند شما را شفا دهد، اما حقیقتا این کمکی به شخصی که شما را ناراحت کرده نمی کند، چون بخشیدن فقط شما را آزاد می کند. اما زمانی که شما به ایشان برکت داده و از خداوند می خواهید تا حقیقت را به ایشان نشان دهد تا بتوانند توبه کنند و آزادی واقعی را که خدا برای آنها در نظر دارد تجربه کنند. با این کار شما باعث آزادی آنها هم می شوید.


بیایید با هم دعا کنیم

خداوندا سپاسگذازم که کمک می کنی تا در بخشش قدم بردارم، اما من فقط همین را نمی خواهم، از تو می خواهم به کسانی که به من آسیب زده اند برکت بدهی. به همان گونه که مرا شفا داده ای آنها را نیز شفا بده تا بتوانند نیکی تو را تجربه کنند و در محبت تو گام بردارند.

Facebook icon Twitter icon Instagram icon Pinterest icon Google+ icon YouTube icon LinkedIn icon Contact icon