زندگی با برکت دادن

زندگی با برکت دادن

بنابراین، تا جایی که می توانیم، در حق مردم، بخصوص مسیحیان مومن، نیکی بنماییم. – غلاطیان 10:6

من باور دارم یکی از بهترین فرصت هایی که ما به عنوان یک مسیحی داریم این است که تغییری در زندگی دیگران ایجاد کنیم. در جریان زندگی خدمتیم خداوند به من فرصت هایی را بخشید تا تعالیمی از کلامش را با کسانی که نیاز به راهنمایی و هدایت دارند در میان بگذارم. اما من باور ندارم این یک فرصت خاص بوده باشد که خداوند فقط برای من مهیا کرده است. هر کسی از جمله خود شما، این توانایی را دارد تا روی کسی تاثیر بگذارد. وقتی شما تصمیم می گیرید تا برای دیگران زمان صرف کنید و یا اقدام به سرمایه گذاری در زندگی آنها می کنید. شما جهان خود و آنها را تحت تاثیر قرار می دهید.

غلاطیان 10:6 به ما می گوید هوشیار باشید که به هر کسی که خداوند سر راه شما قرار می دهد برکت دهید. ما خوانده شده ایم تا به دیگران برکت بدهیم و جرات ببخشیم، تا آنها به این نتیجه برسند که از بیان حقیقتی که در محبت نهفته است هراسی نداشته باشند. من باور دارم خداوند از ما می خواهد در زندگی فقط تماشاگر نباشیم. او می خواهد ما افرادی باشیم که واقعا به زندگی دیگران اهمیت بدهیم و محبت را در زندگی آنها جاری سازیم. ما باید در نام عیسی زندگی دیگران را هم بنا کنیم تا آنها نه تنها رشد کرده بلکه به دیگران هم رسیدگی کنند.

چه شما این موضوع را بدانید چه ندانید دیگران به زندگی شما نگاه می کنند. مردم از نحوه زندگی شما تحت تاثیر قرار می گیرند، آنها نیاز دارند تا محبت خدا را در کارهای روزانه شما ببینند.

مواقعی پیش می آید که ما اشتباهی مرتکب می شویم و در چنین مواقعی ما می توانیم برای بخشش خدا از او تشکر کنیم. اما ما باید این موضوع را هم تشخیص دهیم که بعضی اوقات ما تنها شاهد خداوند هستیم که دیگران می توانند ببینند.


بیایید با هم دعا کنیم

خداوندا تو هر روزه بر سر راه من موقعیت هایی قرار می دهی تا به آنها توجه کنم و بتوانم با محبت تو در زندگی دیگران تاثیر بگذارم. من می خواهم درزندگیم به دیگران برکت دهم، و به آنها معنای زندگی خدا پسندانه را نشان دهم.

Facebook icon Twitter icon Instagram icon Pinterest icon Google+ icon YouTube icon LinkedIn icon Contact icon