شش راه برای تمرین داشتن آرامش

شش راه برای تمرین داشتن آرامش

آرامشی که فکر انسان قادر به درک آن نیست. این آرامش الهی به فکر و دل شما که به عیسی مسیح ایمان آورده اید، راحتی و آسایش خواهد بخشید. – فیلیپیان 7:4

زندگی در آرامش خداوند یک شرط اساسی برای لذت بردن از زندگی است. من باور دارم یکی از کلید های داشتن زندگی پر از آرامش این است که قدم های کوچکی هر روزه به سمت آرامش برداریم. در اینجا به چند نکته اشاره کرده ام که کمک می کند آرامش بیشتری در زندگیمان دریافت کنیم.

  • انتخاب کنید که وقتتان را چطور بگذرانید. شاید شما تلاش کنید تا کارهای زیادی انجام دهید اما در نهایت هیچ کدام را به خوبی به اتمام نرسانید. عجله کردن یک تلاش انسانی است تا بیشتر از آنچه روح القدس از شما خواسته انجام دهید. از روح القدس راهنمایی بگیرید.
  • آماده باشید تا به صورت مودبانه نه بگویید. بعضی وقتها ما کارهایی را قبول می کنیم که در واقع نباید قبول می کردیم فقط چون برای نه گفتن راحت نبوده ایم. از خداوند بخواهید تا به شما کلمات مناسبی عطا کند تا در زمان لازم بتوانید نه بگویید.
  • در برابر روح به تعویق انداختن مقاومت کنید. کلام خدا به ما می گوید خود را تمرین دهیم تا انضباط یابیم. هر کاری که لازم است اکنون انجام شود را هم اکنون انجام دهید تا بتوانید از زمان آزادتان به طور کامل لذت ببرید.
  • حذف کردن حواس پرتی ها. اگر می دانید که شخصی علاقه مند به حواس پرتی ها، مثل گذراندن وقت پای تلویزیون هستید، برای خود خطوط قرمزی تعریف کنید.
  • برای وقفه ها مرزهای مناسبی تعریف کنید. زندگی پر از وقفه هاست، اما شما می توانید یاد بگیرید مرزهایی تعریف کنید که آنها را به صورت سالم مدیریت کنید. مثل برنامه ریزی برای وقتتان، زمانی که از کنترل خارج شده است.
  • زندگی خود را اصلاح کنید. از خداوند بخواهید تا راه های اشتباهتان را به شما نشان دهد. تا خود را از مشکلات دور نگه دارید و وقتتان را از دست ندهید. به عنوان مثال وقتی من زمان کافی برای شستن ظرف ها را ندارم از ظروف یکبار مصرف استفاده می کنم!

نقطه شروع این است که شما آرامش را در اولویت خود قرار دهید، قدم های کاربردی بردارید، و بگذارید خداوند شما را هر روزه به سمت آرامش خود هدایت کند.


بیایید با هم دعا کنیم

خداوندا من را به صلح و آرامش خود هدایت کن، آرامشی که ورای درک من است. قدم هایی که باید هر روزه بردارم را نشانم بده تا آرامش تو را بیابم.

Facebook icon Twitter icon Instagram icon Pinterest icon Google+ icon YouTube icon LinkedIn icon Contact icon