مداوم دعا کنید

مداوم دعا کنید

شما آنچه را که می خواهید ندارید چون آن را از خدا نخواسته اید. – یعقوب 2:4

حدود بیست سال قبل این جمله زندگی من را تغییر داد: شما ندارید چون از خدا نخواسته اید. این آیه کوتاه دری را برای من باز کرد تا بتوانم قدرت تبدیل کننده دعای مداوم را در زندگی درک کنم. در آن زمان من در زندگی ام برای مسائل گوناگونی نگران بودم و استرس داشتم. تلاش می کردم مینستری خود را رشد دهم و همسرم را وادار به انجام کارهای مختلف کرده و همینطور فرزندانم را مجبور کنم به صورت مشخصی رفتار کنند، سعی می کردم مردم را مجبور کنم کاری که من می خواهم انجام دهندو به طور کلی تلاش می کردم همه کارها را به روش خودم انجام دهم. همان طور که می توانید حدس بزنید، تلاش های من نتیجه بخش نبود!

به عنوان یک مسیحی جوان، عصبانی و نا امید متوجه شدم که زندگی به روش خودم کاملا بی فایده است. فهمیدم که احتیاج دارم مشکلاتم را به حضور خداوند ببرم، و بیشتر دعا کنم! زمانی که ما محبت و نقشه خدا را برای خودمان درک می کنیم می توانیم شروع به دیدن دری کنیم که او می خواهد برای ما باز کند. اما ما فقط زمانی می توانیم این موارد را درک کنیم که به طور دائم با او صحبت کرده، به او گوش دهیم و در رابطه مان با وی عمیق تر شویم.

در انجیل متی 7:7 عیسی به ما می گوید: بخواهید که به شما داده خواهد شد. بجویید که خواهید یافت. بکوبید که در به رویتان گشوده خواهد شد..

خیلی وقت هایی که به آخر خط می رسیم، شروع به دعا کردن می کنیم و زمانی که دعاهای ما بلافاصله جواب داده نمی شود نا امید می شویم. امروز می خواهم شما را تشویق کنم که فقط دعا نکنید، بلکه به صورت مداوم دعا کنید. با تلاش برای انجام کارها با توان خودتان به زندگیتان استرس وارد نکنید. تمام نیازهایتان را در دعا به خداوند بسپارید. به یاد داشته باشید که او وعده داده زمانی که بجوییم خواهیم یافت. بیایید دعا کنیم و او را با تمام قلبمان بجوییم.


بیایید با هم دعا کنیم

خداوندا، به یادم بیاور تا مشکلاتم را به حضورت بیاورم. از زندگی بر پایه توان خودم خسته شده ام. من به نقشه و راهنمایی تو در زندگی ام نیاز دارم. همان طور که روزانه تو را می جوییم، ایمان خود را نیز بر تو استوار می کنم.

Facebook icon Twitter icon Instagram icon Pinterest icon Google+ icon YouTube icon LinkedIn icon Contact icon