موفقیت های قدیم را به یاد بیاورید

موفقیت های قدیم را به یاد بیاورید

سپس داود گفت، همان خداوندی که مرا از چنگال شیر و خرس رهانید، مرا از دست این فلسطینی نیز خواهد رهانید. پس شائول به داود گفت: برو خداوند با تو باشد. اول سموئیل 37:17

اگر بخواهم حقیقت را بگویم، بیشتر ما وقتی در شرایط چالش برانگیز قرار می گیریم دچار افکار منفی می شویم. ما باید برای عبور از این شرایط افکار منفی خود را به افکار مثبت تغییر دهیم.

خداوند می خواهد شما را به سفر حقیقت در میان کلامش ببرد، جایی که نتایج فوق العاده ای در پی خواهد داشت. این به شما کمک می کند تا از شر افکار منفی تان آزاد شوید و همچنین به شما توانایی می بخشد تا نسبت به شرایط پیش رویتان مثبت فکر کنید. مثبت بودن قدرتمند است. و بخش بزرگی از مثبت بودن یادآوری موفقیت های گذشته است. وقتی داود با جلیات غول پیکر روبرو شد، به یاد آورد که توانسته شیر و خرس را شکست دهد، و با این کار در آن شرایط به خودش شجاعت بخشید. اگر شما با روزهای سختی روبرو هستید، بگذارید به شما یادآوری کنم که احتمالا این اولین باری نیست که شما با چالشی روبرو هستید. شما از عهده آخرین چالش بر آمدید )و احتمالا درسهای ارزشمندی یاد گرفتید( پس مطمئن باشید از عهده این چالش جدید نیز بر خواهید آمد. موفقیت های گذشته را مثل داود به یاد آورید. سپس به کلام خدا مراجعه کنید و ببینید او چه گفته است. روزهای خوب در راه هستند. خدا قول روزهای خوب را داده است!


بیایید با هم دعا

کنیم خداوندا بعضی وقتها پیروز شدن بر مشکلاتی که سر راهم قرار دارند به نظر غیر ممکن می آید، اما تو در گذشته مرا از روزهای سختی عبور داده ای، و می دانم که باز هم مرا عبور خواهی داد. کمکم کن تا پیروزی های گذشته را به یاد بیاورم و نسبت به موقعیت جدیدم مثبت فکر کنم.

Facebook icon Twitter icon Instagram icon Pinterest icon Google+ icon YouTube icon LinkedIn icon Contact icon